We Promise We are Coming Very Soon!

we are working very hard, stay connected!

Copyright © Avistel Media | Published By Editor

Faceți căutări pe acest blog

Archive

Un produs Blogger.

Etichete

Postări populare

Contact us

Nume

E-mail *

Mesaj *

3/08/2017

Kosem episodul 37 Rezumat Serial Turcesc

Rezumat serial: Kosem episodul 37  - Datorită faptului că fiul său îi va spusese mamei sale adevărul legat de Kasim și lucrurile se vor complica, Kosem este supărată pe Prințul Beyazit.

Și Prințului Ibrahim îi pare rău că i-a spus fratelui său mai mare. Conașul Silahtar o va săruta pe Sultana Gevherhan. Cineva o va face să leșine în patul ei pe Farya. Prințul Kasim se roagă de fratele său  ca să îi cruțe viața.

Conform cronologiei Kasim va fi decapitate ultimul. Mai întâi vor muri Beyazit și Ibrahim. Adică din cauza acestui incident cel puțin Kasim nu va muri.

Sultanul Murat  va povesti următoarele. “Toată viața mi-am petrecut-o la palat. Acolo am crescut. Acolo am văzut trădări. Acolo am văzut crime. Am trecut prin suferințe greu de imaginat.

Sultanatul este o favoare cu care a fost înzestrată familia mea. Însă prețul acesteia este scump”. Într-adevăr funcția de sultan este o treabă foarte grea. În jurul sultanilor sunt trădări și trădători.  deoarece ori frații ori mamele nu stau liniștite sultanii își ucid chiar și frații.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu