We Promise We are Coming Very Soon!

we are working very hard, stay connected!

Copyright © Avistel Media | Published By Editor

Faceți căutări pe acest blog

Archive

Un produs Blogger.

Etichete

Postări populare

Contact us

Nume

E-mail *

Mesaj *

12/18/2016

ZIUA IN CARE MI S-A SCRIS DESTINUL ULTIMUL EPISOD REZUMAT

Ziua in care mi s-a scris destinul ultimul episod.Până acum Yakup făcuse numai alegeri greșite și viața nu-i oferise ocazii pentru a fi un om bun.

ZIUA IN CARE MI S-A SCRIS DESTINUL ULTIMUL EPISOD REZUMAT

Ziua in care mi s-a scris destinul ultimul episod rezumat online. Melek și Selim vor lua o hotărâre care va șoca pe toată lumea.

Viața o scosese în calea lui ELif pe Mujgan și o făcuse să-și regăsească familia care îi lipsise atât de mult. În schimb Kiymet, în calitate de persoană care trebuie să ia aminte cel mai mult din cele întâmplate, va face un pas important în demersul de a deveni decanul de vârstă (liderul) familiei.

Contrar asteptărilor viata, decesele, geloziile si ambitiile, intrigile care nu se mai termină, despărtirile neasteptate vor face ca Kahraman si Elif să fie si mai apropiati unul de celălalt. Acum ei puseseră bazele unei mari familii. În timp ce la conac se va asterne liniștea, decizia pe care o vor lua va surprinde încă o data pe toată lumea.

Elif și Kahraman reușiseră să-și rescrie destinele prin forța iubirii.

Ziua in care mi s-a scris destinul episodul 50 final.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu