We Promise We are Coming Very Soon!

we are working very hard, stay connected!

Copyright © Avistel Media | Published By Editor

Faceți căutări pe acest blog

Archive

Un produs Blogger.

Etichete

Postări populare

Contact us

Nume

E-mail *

Mesaj *

9/14/2017

Patria Mea Esti Tu episodul 3 Rezumat

Patria Mea Esti Tu episodul 3 Rezumat

Serial Patria mea esti tu episodul 3 rezumat, Patria mea esti tu ep 3 rezumat. - Cevdet este nevoit să găsească ar*ele ascunse înainte ca grecii să le găsească. Destinul Izmir-ului și de asemenea destinul Anatoliei depinde de acest lucru.

Patria mea esti tu episodul 3 rezumat. - Abia acum va începe adevărata răzbunare a lui Cevdet. De fapt el nu le va spune nici soției care este lumina ochilor săi, nici copiilor și nici mamei sale că luptă pentru eliberarea patriei.

Patria mea esti tu episodul 3 rezumat. - Deoarece acest lucru ar însemna să-și pună în pericol atât viața sa cât și slujba sa. Cevdet este nevoit să găsească ar*ele ascunse înainte ca grecii să le găasească. Destinul Izmir-ului și de asemenea destinul Anatoliei depinde de acest lucru.

Patria mea esti tu episodul 3 rezumat. - În schimb Tevfik, care va ucide pentru a păstra ar*ele pentru sine, nu își va seama că a lăsat un indiciu la moschee. Pe de altă parte pentru Vasili este foarte important ca la balul la care vor participa statele membre ale Antantei să fie prezentă și familia lui Cevdet.

În schimb Azize, care nu accepta întoarcerea după mulți ani a soțului în uniformă militară grecească, va dori să divorțeze. Cevdet va accepta divorțul însă cu o condiție. Deși Cevdet pare a fi un strain, renunțarea atât de ușor la iubirea sa o va afecta pe Azize. Întoarcerea lui Cevdet ca un trădător va pune în pericol familia sa.


*=m

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu